Gru, Agnes




A világegyetem legédesebb animációs filmszereplője

Számomra a gyerekkor nem ért véget csupán azzal, hogy beléptem a harmadik X-be. Még mindig ugyanúgy szeretem a meséket, mint gyerekkoromban, és manapság elbűvölőbbnél-elbűvölőbb történeteket találnak ki a filmkészítők. Persze a Pixar és társai nem is hagyja, hogy a felnőttek megunják a meséket, mert rendre belecsempészik a történetekbe a felnőtteknek szóló poénokat. Gondoljunk csak a Sherkre, ahol nem biztos, hogy a viccek többségét a gyerekek is megértették…
Bár ezeknek a meséknek a többsége tudat alatt vagy éppen tudatosan tanítani próbálja csemeténket /lévén még nincs gyerekem/, én saját magam is találok benne olyasmit, ami remekül elszórakoztat.

A GRU című mese tipikus alaptörténetet dolgoz fel, ahol a gonosz férfiről végül kiderül, hogy a helyén van a szíve. De engem mégsem a főszereplő kissé elcsépelt, ámbár meglehetősen mókásan megalkotott alakja fogott meg ebben a mesében, hanem az a kislány, akit Agnesnak hívnak, és valószínűleg még soha azelőtt nem alkottak nála édesebb figurát.


Természetesen, ahogy az már lenni szokott a szereplő jellemvonásai egyenes arányosságban állnak kedves megjelenésével. Éppen ezért Agnes akkor is meglátja a főszereplő morózus férfiban a jót, amikor ő saját maga meg van róla győződve, hogy nincs benne egy szemernyi empátiára való hajlam sem. A kislánynak írt scriptben természetesen olyan világmegváltó dalszöveg is szerepet kapott, mint az Eccarvúdal. :) Egyébiránt úgy látszik, hogy a cukiság-faktor abszolút fokozható, ha animációs filmszereplőkről van szó.



Agnes számomra az a fajta szereplő, aki első látásra a szívemhez nő, és legszívesebben magamhoz ölelném. Miközben néztem a mesét, azt kívántam, hogy Agnes bárcsak igazi lenne. : )









GRU 2


Végre megérkezett a várva várt folytatás! A film nagyszerű családi szórakozást biztosít, mind a 98 percével. Agnes ismételten elbűvölően édes, aki továbbra is imádni kell! Az alkotóknak sikerült tovább bonyolítaniuk a Gru életét, aki ebben a részben már fogjuk rá, hogy tisztes családapaként tündököl.

A történetről: Amint Gru kezd beleszokni a kertvárosi családapa szerepébe Margo, Edith és Agnes gyámjaként, felbukkan egy szupertitkos szervezet, amely a gonosz elleni harcot tűzte zászlajára globális szinten. Így most Grun, a Minyonokon, és új társán, Lucyn a sor, hogy kiderítsék, ki áll a látványos bűntettek mögött. Végül is a világ legnagyobb ex-bűnözője kell ahhoz, hogy elkapja azt, aki a helyére pályázik…








Kategória: 2 megjegyzés

2 megjegyzés:

Petya írta...

Szia!
Nem vitatkozni szeretnék, mert Agnes szerintem is "olyan cuki, hogy belehalok". De érdekelne, hogy Nálad kiket előzött meg A világegyetem legédesebb animációs filmszereplője versenyen :)
Peti

Etti írta...

Szia!

Amikor ezt a bejegyzést írtam, akkor még nem volt számomra ismeretes a Frozen c. animációs mese, amiben Olaf a kissé együgyű hóember, valami eszméletlen édesen lett megalkotva. De Agnes szerintem őt is felülmúlja! Vagy ott van az Eszeveszett birodalomban Kuzckó király, aki lámává változva, szerintem igazán tüneményes figura lett, de az én Agnesem, őt is simán lepipálja! ;) Sőt Agnes odavert a Minionoknak is, pedig ők aztán tényleg cukik. Szóval mindent összevetve, szerintem nem tudnak nekem olyan valakit mutatni, aki jobb Agnesnél. : )
Pedig próbálkoznak, a Rontó Ralp-ban szereplő Vanellope nevű kislány szinte szakasztott Agnes, és szerintem szándékosság is van a dologban. Amúgy ő is nagyon édes kis figura.
De mivel Agnes volt előbb, én őt imádom továbbra is ;)

Megjegyzés küldése