Fanfiction - Karácsony családi körben


Nem sokszor adom a a fejem kihívásokra, vagy más írói megmérettetésekre, játékokra de ezúttal kivételt tettem, habár nem igazán szeretem, ha időkeretek közé vagyok szorítva. A 2013-as  karácsonyi Kívánság Üst egy olyan játék, ami mindig kísértésbe hoz, és ezúttal nem tudtam neki ellenállni.

Megkaptam a három alapötlete egy kedves írótól, és voilà elkészült ez a kedves karácsonyi történet, severitus köntösben.

Severitus magyarázata Perselus vér szerinti apja Harrynek, ezt az író olyan úton módon vezeti elő, ahogy jól esik neki. Ugyancsak ide tartoznak azok a történetek, melyek egy fokozatosan kialakuló apa-fia kapcsolatról szólnak, nincs vér szerintiség, ellenben örökbefogadással végződik, vagy csak Perselus magához veszi a fiút, és apjaként neveli.

A szereplőket nem én találtam ki, anyagi javam nem származik a történet megírásából! A jogok kizárólagosan fenntartva JKR számára!



A történet leírása

Perselus már sok-sok éve megbecsült tagja a Potter családnak, mégsem akarja kivenni a részét a karácsonyi mulatságból. Harry éveken keresztül ráhagyja a férfira, ám ezúttal cselhez folyamodik, és a morózus bájitalmester szépen bele is sétál a neki készített csapdába. Vajon hogyan éli túl a délutánt az unokáival, akik mit sem törődve a férfi természetével igenis kikövetelik tőle, hogy játsszon velük.   




Kategória: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése